До уваги мешканців Громади!
Документи для призначення субсидій та пільг до 1 грудня 2022 року
можна подати:
- через офіційний сайт Мінсоцполітики;
- через портал «Дія»;
- до ЦНАПу;
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської,
селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- поштою до органу соціального захисту населення за місцем проживання.
Починаючи з 1 грудня 2022 року документи необхідно подавати:
- через вебпортал або мобільний додаток Пенсійного фонду України;
- через портал «Дія»;
- до ЦНАПу;
- особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської,
селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
- особисто або поштою до сервісних центрів Пенсійного фонду на
території України.
Для призначення житлової субсидії необхідно подати наступні документи:
- заяву про призначення та надання житлової субсидії;
- декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням
житлової субсидії;
- довідку про доходи (якщо у декларації зазначені певні доходи, однак
інформація про них відсутня у ПФУ та ДФС);
- договір про винайм житла (за наявності);
- копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-
комунальних послуг (за наявності);
- рішення суду (за наявності)
- інші документи, передбачені законодавством (за потреби).
Більше інформації про призначення житлової субсидії дізнавайтеся за
посиланням: https://cutt.ly/WMIrLIh.