Рубрика "Наші освітяни: серце громади"!
Рубрика "Наші освітяни: серце громади"! Папакіна Антоніна Петрівна працює вчителем фізичної культури Багатирського ЗЗСО І-ІІІ ступенів з 2019 року.
Іноді кажуть: «Учитель-це діагноз». Ось цей діагноз і придумала собі Антоніна Петрівна, коли у 2002 році вступила до Донецького політехнічного технікуму за спеціальністю «Фізичне виховання» та здобула кваліфікацію викладача, організатора масової фізичної культури, маючи за плечима навчання на факультеті дошкільної педагогіки Слов’янського державного педагогічного університету.
Чому Антоніна Петрівна вибрала професію вчителя фізичної культури? Може, вона подобалась собі в спортивному костюмі, а, може, вона шаленіла від можливості свистіти у свисток? Та тому, що Антоніні Петрівні хотілося все життя носити у своєму серці сонце і дарувати його іншим! Вона зрозуміла: школа – її покликання!
Вчитель – це не професія, а спосіб життя. Особливо, якщо це професія вчителя фізкультури. Фізична культура – це загартування характеру, це сила, енергія, краса, дисципліна, здоров’я, підтягнутість. Фізична культура – одне із найбільш активних засобів формування у людини високих моральних якостей. Для вчителя заняття фізкультури – можливість спілкування з дітьми. Займаючись фізичною культурою і спортом, діти пізнають світ, пробують свої сили, розвиваються, ростуть, досягають результатів. Заняття фізичної культури - це свого роду театральна постанова, створювана вчителем - режисером - для того, щоб його учні отримали заряд енергії, відчули радість перемоги, відчули, що значить для людини почуття успіху, підтримка команди.
Вигадка, запал, спортивна творчість і майстерність – складові успішної роботи Антоніни Петрівни в школі. Принципом роботи вчителя є збереження та зміцнення здоров’я учнів, вибір освітніх технологій, що відповідають їх віку, усувають перевантаження і зберігають здоров’я школярів. Одним з пріоритетних напрямків роботи Антоніни Петрівни є якість освіти через використання інформаційних технологій на уроках. Електронні презентації педагог успішно використовую на теоретичних уроках фізичної культури. Це дозволило зробити урок більш цікавим, наочним… і динамічним.
Використання ІКТ на уроках фізкультури дозволяє успішно поєднувати не тільки фізичну, але і розумову роботу, розвивати інтелектуальні та творчі здібності школяра, розширювати загальний кругозір.
«Мені завжди хочеться розвиватися і досягати нових висот у професійній сфері, я постійно навчаюся, не зупиняючись ні на хвилину», - говорить Антоніна Петрівна. «Моя робота дуже важлива, і я пишаюся своїми вихованцями. У кожному з них закладений великий потенціал, який належить мені розкрити. Я вважаю себе щасливою людиною. Я – вчитель! А це означає творчість і рух вперед!»