Великоновосілківська селищна військова адміністрація Волноваського району Донецької області
Донецька область, Волноваський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Узагальнені дані про звернення громадян, що надійшли протягом 2024 року до Великоновосілківської селищної військової адміністрації Волноваського району Донецької області

Дата: 30.12.2024 10:04
Кількість переглядів: 208


 

 

 

 

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік по Великоновосілківській селищній військовій адміністрації

Робота зі зверненнями громадян у Великоновосілківській селищній військовій адміністрації проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».  

Фото без опису

У 2024 році кількість звернень громадян до селищної військової адміністрації залишилася практично на рівні попереднього року (54 проти 53 у 2023 році), тобто зменшення не відбулося.

Із загальной кількості звернень за 2024 рік надійшло заяв або клопотань 54, що склало 100% від загальної кількості звернень. Скарги або пропозиції до селищної військової адміністрації не надходили.

Фото без опису

Упродовж 2024 року зареєстровано та опрацьовано 54 звернення громадян, з яких 44 надійшло на електронну пошту (проти 52 за 2023 рік), 10 – через оператора поштового зв’язку (проти 1 протягом 2023 року). Правом на звернення у 2024 році скористалося 348 осіб (включаючи 3 колективні звернення з 297 підписами) (для порівняння за 2023 рік правом на звернення скористалось 132 особи (включаючи 1 колективне звернення з 80 підписами)). Повторних звернень не було (для порівняння за 2023 рік було 1 повторне звернення).

Із усіх звернень, що надійшли протягом 2024 року, було 3 колективні. Найбільше колективних звернень надійшло від жителів громади з питання сприяння проведенню ремонту доріг, які не належать до переліку доріг комунальної власності. Всі звернення були уважно розглянуті в установлені терміни, згідно з чинним законодавством.

Фото без опису

До органів влади вищого рівня надійшло 30 звернень громадян (проти 50 звернень за 2023 рік), з них на Урядову «гарячу лінію» - 21 звернення (проти 45 за 2023 рік), до Донецької обласної державної адміністрації - 8 звернень (проти 5 за 2023 рік), на «Гарячу лінію» Волноваської районної державної адміністрації – 1 звернення ( у 2023 не надходили).

Фото без опису

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян – учасників бойових дій – 4, або 7,4% від загальної кількості звернень (за 2023 рік таких звернень не було), від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи – 5, або 9,3% від загальної кількості звернень (за 2023 рік - 16 звернень), без визначення статусу – 37, або 68,5% від загальної кількості звернень (за 2023 рік – 31 звернення), 1 від багатодітної сім’ї, або 1,8% від загальної кількості звернень (за 2023 рік таких звернень не було), 7 від внутрішньо переміщених осіб, або 12,96% від загальної кількості звернень (за 2023 рік - 6 звернень), які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

Фото без опису

Основні питання, які порушувалися у зверненнях громадян, стосувалися:

- підтвердження родинних стосунків – 7 звернень, або 13% від загальної кількості звернень;

- отримання компенсації за знищене майно за програмою «єВідновлення», проведення обстеження будинку – 8 звернень, або 14,8% від загальної кількості звернень;

- питань соціального захисту, надання матеріальної допомоги, підтвердження факту догляду – 7 звернень, або 13% від загальної кількості звернень;

- земельні питання, затвердження технічної документації, запити на довідку про наявність земельних ділянок або підтвердження факту оренди землі – 10 звернень, або 18,5% від загальної кількості звернень;

-забезпечення правопорядку – 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень,

- про підтвердження трудового стажу, розміру заробітної плати – 8 звернень, або 14,8% від загальної кількості звернень;

- ремонт доріг – 2 звернення, або 3,7% від загальної кількості звернень;

- про підтвердження факту смерті - 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень,

- про надання витягу з державного реєстру актів цивільного стану - 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень;

- про надання компенсації за утримання ВРХ - 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень;

- довідку про перейменування вулиць або населених пунктів – 2 звернення, або 3,7% від загальної кількості звернень;

- щодо надання копій документів- 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень;

- щодо роботи амбулаторій - 1 звернення, або 1,9% від загальної кількості звернень;

- щодо підтвердження факту роботи підприємства – 4 звернення, або 7,4% від загальної кількості звернень

 

Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян», усі звернення, які надходили до селищної військової адміністрації, розглядалися у передбачені законодавством терміни. За результатами розгляду звернень надано роз’яснення згідно з чинним законодавством на 33 звернення (або 61% від загальної кількості), задоволено – 18 (або 33,3% від загальної кількості), направлено за належністю – 3 звернення (або 5,6% від загальної кількості).

Усі звернення, що надійшли до Великоновосілківської селищної військової адміністрації у 2024 році, розглядалися вчасно, неупереджено, об’єктивно, всебічно та детально із залученням відповідних профільних спеціалістів. За потреби громадянам надавався чіткий алгоритм подальших дій для реалізації окреслених у зверненнях питань.

Постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях. Це дає змогу виявляти причини, що породжують вищевказані звернення, та вживати заходів щодо розв'язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються мешканці громади.

З метою забезпечення реалізації прав громадян, гарантованих статтями 40, 64 Конституції України, на особисте звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування та їх посадових осіб, а також на отримання відповіді по суті у визначені Законом України «Про звернення громадян» терміни, Великоновосілківська селищна військова адміністрація планує зосередити зусилля на постійному роз’ясненні питань, порушених у масових та колективних зверненнях громадян, на офіційному вебсайті та в соціальних мережах. Особливу увагу буде приділено роз’ясненням щодо безпечних маршрутів евакуації, надання оперативної медичної, гуманітарної та соціальної допомоги.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь